Två sista veckorna

2014-09-02 @ 05:49:40
Nu har jag och kidsen bara två veckor kvar i det underbara Australien!
Jack och barnen åkte och hälsade på nana and pop (farmor och farfar) fredag-måndag, jag hade huset för mig själv. Meningen var att jag skulle packa och fundera på vad som ska flytta med oss till Sverige och vad som ska få nya ägare. Men istället blev det två partykvällar och shopping på Harbour Town.

Nu har jag tre middagar och två fester inplanerat, och några lekträffar för barnen, och sen har vi lite vi vill göra i adelaide innan vi lyfter, och gärna spendera så mycket tid vi bara kan med Jack eftersom vi inte kommer se honom på ett tag sen. Så det är fullt upp.
Och när vi landar i Sverige så har jag fyra dagar på mig att bli av med jetlagen för på den femte dagen ska jag... Göra nåt som jag inte gjort på flera år!
Jag har läkar och tandläkarbesök innan vi pyser med, och tanken var att jag skulle hinna med en gaddning men det blir nog lite tight med tid för det tyvärr. 

I Linköping, vilka är bra att hitta hyresradhus eller hyreshus genom? Finns det ens?

Kommentarer

Postat av: Emma

Oj, vad kan det vara du ska göra, kanske börja jobba? Tänkte på vi vill gärna ses när ni kommer hem.

2014-09-02 @ 20:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback