Semester

2017-02-10 @ 01:03:25
Fredag idag, andra dagen vi vaknar upp i Australiens varma solsken. Underbart. Jetlagen har inte gett med sig än, inatt sov jag 23-01, sen 7-10:30.
Vid 02 lagade jag och kody nudlar, sen gick Phoebe upp vid 05. Vid 6:30 bytte jack och jag så jag fick sova igen. Ska försöka hålla ut idag och skippa eftermiddagsluren. 

Barnen sitter i spat, och tyvärr är poolen stängd idag så jag vet inte riktigt vad man ska hitta på. Vi är i wycheproof, en by med 700 pers, finns inte jättemycket att göra... kanske går å drar lite inne på posten, eller mataffären :)på måndag drar vi oss mot Adelaide, längtar!

Kommentarer

Postat av: Mamma Pia

Av bilderna att döma som du skickat mig verkar ni ha det super! Barnen ser ytterst nöjda ut. det blir roligt för er att komma till Adelaide igen efter de här åren, spännande om den goa känslan infinner sig!

2017-02-10 @ 09:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback