En ledig dag

2017-01-03 @ 16:16:30

Idag sa jag till barnen att vi skulle åka och handla mat, så vi hoppade in i bilen, men sen blev dom fundersamma när vi svängde in mot stan istället.


Jag överraskade dom med ett biobesök, Phoebes första någonsin faktiskt, det var lyckat!

Efteråt gick vi och handlade mössa och fingervantar, för nu ska det bli kallt igen, fick även tag på söta kepsar på rea som dom kan ha när vi åker till Australien.
Vi sprang på Laurie och hennes dotter Sophia och följde med dom upp för att hämta speedway kepsen Kody glömt där på nyårsafton.

När vi kom hem var benen arga på mig så jag satt i sängen och beställde en ny familjekalender för 2017, jättekul där man ovanför varje kolumn( mamma, daddy, Kody, Phoebe) även har en bild på respektive person. 
Jag behöver även en bra almenacka att ha i väskan. Jag gillar A5, mjuk utsida och en vecka per uppslag.

På fredag har jag och Jack årets första date night, jag tror det blir en sväng till aioli, det finns ett helt ok vegetariskt utbud där, vilket är bra nu när jag och jack är "veganarians" som han kallar det. 

Dags att vika tvätt sen förra veckan, imorgon är det ny tvättstugetid, tjo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback