Den dagen

2017-01-18 @ 17:14:35

Då var även den dagen nästan slut.

Lite vab, packning inför semestern (mindre än tre veckor kvar), lite rensning av kläder och skor. Kody tappade sin andra framtand, det blir en bra storlek på tänderna, dock inte i samma kaliber som sin mor :)

I helgen ska Phoebe ha sitt första kalas med vänner, hon fyller fyra och har 6 st vänner som kommer.
Det blir high Tea som tema, jag var nere på Erikshjälpen och köpte fint porslin till henne. Ska ordna med små gurkmackor dagen till ära, köpa macaroons och pappa bakar cupcakes, blir bra.

Det har varit relativt lugnt på jobbet efter jul, jag har hunnit göra det jag ska göra, och inte behövt lämna saker halvklara för att påbörja annat, det har varit skönt, men nu har jag en hel del att ta tag i igen.
Så det blir att jobba järnet tills vi drar och be till gudarna att jag inte har en massa som ligger som ingen tar tag i när jag är borta!

Nu ska jag bjuda över min mamma, som numer är barnens hjälte då hon arbetar på räddningstjänsten!


Kommentarer

Postat av: Mamma Pia

En hjältemamma som inte hittar så bra ibland...

2017-01-19 @ 15:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback