All in lunch

2014-01-25 @ 04:00:32
Bestämde mig för att göra thai mat till lunch och gick all in. Jag använde alltså allt thaiaktigt jag hade hemma! Stirfrygrönsaker (frysta), blandade i chili, vitlök, coriander, thai basilika, fish sås, sesam olja, soya, socker, citron, salt, peppar. Hade ingen kokosmjölk så blandade i matlagningsgrädde, lite buljong i det. Bytte ut kyckling mot quornbitar. Serverade detta fenomen med kokosris. Kody och jag var inte superimponerade, det gick att äta men var inte nån sån där wow rätt. Bättre än skolmat såklart men det säger inte så mycket. Men phoebe, hon tyckte det var helt fantastiskt! Hon vägrar sluta äta!
Mammas mat är bäst :)




Kommentarer

Postat av: Mamma Pia

Jamen Phoebe hon äter väl allt!!!!
Hoppas hon mår bra nu den lilla olycksfågeln!!

2014-01-26 @ 16:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback