ARG!

2013-10-31 @ 00:47:31

Jag blir helt galet irriterad på denna smygrasism! Trodde ni bara att den fanns i Sverige? Icke då.
Jävla snack om patriotism och vem som har rätt till en åsikt och vem som inte har det. Snälla ni, kolla upp vad patriotism verkligen står för.
Jag är så jävla trött på det, så trött så snart kommer huvudet explodera på mig! En till som yttrar nått dumt och sen tillägger "no offense", och jag vet inte vad jag gör.
Kanske får du svar på tal. Kanske får du en vas i skallen. Vem vet.


Kommentarer

Postat av: Mamma/mormor Pia

Det var ord och inga visor, bra Suzz! Man baxnar när man hör vissa så kallade välutbildade uttala sig ibland. Finns ett bra exempel i Sverige just nu, någon friskola i Stockholm men den jeppen avgick ganska snart. Nu ska man inte ödsla tid på idioter. Ha en jätterolig helg i Wycheproof och hälsa pållarna! Satsa på någon som liknar Bebs så kanske ni vinner en slant!

2013-10-31 @ 07:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback