Mar. 30, 2013

2013-03-30 @ 09:10:05

Ja då har mamma och pappa åkt tillbaka till Sverige igen, livet går vidare men trist är det!
Jag har ju två små sötskitar som ser till att jag inte är uttråkad om dagarna, men det har varit underbart att ha päronen här!

Nytt projekt är att göra om lite hemma, försöka hitta lite myskänsla. Har packat ner sängen i tredje sovrummet så nu har vi inget gästrum längre, där är det office nu, och när phoebe börjar sova i spjälsäng så kommer hon hamna därinne med. För tillfället har hon en babysäng i vårat sovrum.
Eftersom officet blev tomt så är det nu ett "mysrum"! Och eftersom jag tagit möbler från köket och vardagsrummet till mitt mysrum så måste jag inhandla lite nytt! Kody vill ju alltid vara i skogen så jag satte upp lite "löv" på hans vägg.
Kul med lite projekt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback