Mums

2013-02-21 @ 07:30:48

Om två dagar blir phoebe en hel månad gammal, galet hur fort tiden går!
Hon har redan växt ur sina nyfödingkläder, att äta är intresse nummer ett! Änsålänge funkar amningen bra.

Kody trivs bra på dagis fortfarande, så han ska snart få börja en dag till i veckan. Blir efter att pappa har åkt tillbaka till Sverige.

Såg på film igår med världens snyggaste Tom Hardy, ja alltså det är ju nästan så att jag skulle kunna överge min familj för att åka och leta efter honom mums mums!
Vi såg på "lawless", jättebra, kan även rekommendera "this means war" "warrior" nya Batman filmen och allt annat han är med i. Jag minns inte "inception" överhuvudtaget så den måste jag se om för han är ju med i den med. M.U.M.S.
Mums.

I helgen åker mampap till Melbourne, jag har inga större planer, blir att hyra nån bra film (helst nån med Tom Hardy) och lyxa till det med lite take away kanske!
Längtar som bara den tills jag kan börja träna, hur "roligt" det än är att gå power walks med barnvagnen så föredrar jag det barnfria alternativet med lurar i öronen! Sen vill jag börja dansa zumba och när jag byggt upp lite kondis så kanske jag vågar mig på kickboxing igen. Men än så länge är det lugna promenader som gäller.

Har fortfarande lite vikt kvar att tappa innan jag kan ha mina kläder igen, 6-9 månader läste jag att det kan ta, speciellt om det är andra barnet, låter drygt, jag hade tänkt mig mer två månader ;)

Idag är det 31 grader, så promenaden sparar jag till ikväll, likaså imorrn då det blir runt 36 grader.

Nu ska jag äta glass och fantisera om att väga 57kg igen ;)

Ciao!

https://cdn2.cdnme.se/1000633/7-3/pic_5125be02ddf2b33c48d4ea59.jpg" class="image">


Kommentarer

Postat av: Ryssan

Träning is the shit, så hoppas du kan börja ordentligt snart :) Alltså om han Tompan kunde vara med i nån bra film kanske man kunde se, men det känns som att det är väldans mycket action? Gissar för övrigt att du ska se nya die hard med gamle Bruce?

2013-02-21 @ 12:58:13
URL: http://superbeb.wordpress.com

Postat av: Martina

Jag drömmer också om att väga 57 igen!

Jag har hjälpt till att hålla ställningarna i era föräldrars hem :)

2013-02-25 @ 22:38:41
URL: http://fantasiee.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback