Feb. 08, 2013

2013-02-08 @ 08:33:30

Magen drar ihop sig mer och mer för var dag, träning kan påbörjas om ca fyra veckor. Då blir det vagn promenader med spotify i lurarna, jag riktigt längtar! Tror mamma har hittat lite bra gångvägar jag kan prova!

Lillfisen har sovit i drygt tre timmar nu på eftermiddagen, ska vecka henne med blöjbytning och sen lär hon vara riktigt hungrig så då myser vi ner oss i soffan en stund.

Jack och kody är i poolen och mamma läser sin bok i solen, en trevlig fredag med andra ord.
Jag har dock haft låg feber och ont i kroppen idag igen, så det får nog bli att åka till farbror doktorn och kolla upp vad det kan bero på. Kvälls kliniken öppnar snart så jag kan boka in en tid med dom.

Idag kom Jack hem med en jacuzzi, själva skalet (och rör och tillbehör) så vi ska så småningom gräva ut en plats till den och greja lite men just nu finns det ingen tid till det.
Jack går tillbaka till jobbet på måndag efter två veckors ledighet, kan inte fatta att två veckor redan flugit förbi, sen måste han jobba 6 dagar i veckan igen, han har ett par stora jobb som måste bli klara och det verkar även som att det kan bli lite mer jobb för större företag i år istället för små jobb hos privatpersoner, vi får se vad som händer!
Dags att återgå till familjen!




Skickat från min iPhone


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback