Feb. 02, 2013

2013-02-02 @ 05:46:44

Ja då har man blivit mamma igen! En hel vecka har nu gått sen världens finaste flicka kom till världen, tiden går fort när man har roligt!

Förlossningen i snabba drag;
02.00 vaknade av värkar - ca 10 min emellan.
7.30 åkte till sjukhuset med värkar ca 2 min emellan.
Klockan 15.42 föddes phoebe jade efter 22 minuters krystande.
48 cm lång, 3.1 kg.
Lördag eftermiddag kom hon alltså, och sen åkte vi hem 48 timmar senare, det var skönt att komma hem!

Det är lyx att ha både mamma och Jack hemma, jag hinner vila upp mig, och igår åkte jag och mamma och handlade lite nyfödingkläder och tog en snabb fika!

Kody tycker det är jätteroligt med en liten bebis, lite farlig är han ju dock, mitt lilla energiknippe!


Kort från sjukhuset när hon är helt nyfödd och sen kort från idag - en hel vecka gammal!


Kommentarer

Postat av: Emma kusin

Vilken goding :) Grattis ännu en gång. Hoppas allt har gått bra och skönt att ha både Jack och mammsen på besök :) Kommer Tommy ner snart också?

Kram

2013-02-02 @ 08:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback