Bebis i magen!

2012-09-12 @ 09:51:50

Efter att vi fått veta att det är en liten flicka vi ska ha den här gången så har jag ju självklart velat shoppa loss, men jag försöker ta det lite lugnt. Tänk så snopet om det skulle komma ut en pojke :) ja i sånna fall så kommer han få ha rosa på sig ett tag!

Jag har iaf fått hem tre rosa linnen, det kommer ju vara mellan 30-40 grader varmt när lillan föds så luftiga lätta kläder är vad som behövs. Jag passade även på att inhandla tre söta bomulls filtar att vira runt henne, det vet jag att kody brukade gilla!


Imorgon ska jag och kody till dagis igen, fjärde gången vi är och hälsar på nu, blir även sista gången jag följer med sen är det dags att börja på riktigt! Han kommer gå mellan 7.30-13.00 tisdagar och torsdagar, det ska bli roligt för alla inblandade parter, han verkar gilla dagis starkt!

Idag var jag hos sjukgymnasten för jag har problem med foglossning och höfter och ischias så jag har fått två stödbälten och lite övningar, ska tillbaka nästa vecka. Jag fick remiss till att gå på "gentle stretch and exercise" på tisdagar och gravidsim på torsdagar fram tills bebben är född, hoppas att det kan hjälpa lite! Perfekt med kody i dagis som dagarna så jag inte behöver oroa mig för det!

20 veckor är avklarade, hälften kvar, jag har ganska gott om energi och sysselsätter mig med lekträffar och hemorganisering, men efter kl 17 är jag så trött så jag knappt vet vart jag ska ta vägen! Tack gode Gud att kody sover hela nätterna så man kan få va utvilad när nästa knodd gör entré!

Nu är det dags är middag, potatismos med korv blir det idag, enkelt men gott!
Ha det bra Ciao


Kommentarer

Postat av: Emma

Hej Suss,
Gud vad roligt med en liten flicka :) då har ni en av varje sen :)
Vad säger Kody om ett litet syskon då?
Skönt att du mår bra, hoppas bältet och övningarna avlastar dessa plågsamma foglossningar!
Kram

2012-09-12 @ 14:07:22
URL: http://yemna.blogspot.se

Postat av: Martina

Gud så roligt och mysigt och spännande!
Är Kody också taggad att bli storebror? :)

2012-09-18 @ 08:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback