Livet är en fest!

2012-01-17 @ 00:45:30
Hej alla glada!

Liten update kommer här!
I lördags tog vi tåget in till adelaide city, det är en väldigt fin stad att gå och promenera runt i! Vi käkade lunch inne i china town och sen gick vi och handlade frukt och grönsaker på marknaden brevid!
Sen hem och på kvällen grillade vi god mat med Jenny Ben och Leo, en svensk tjej m familj som bor relativt nära, Leo är ca 2 månader yngre än Kody!

I söndags hoppade vi på cyklarna och cyklade ner till Brighton, 10 km, och så käkade vi god frukost där och sen cyklade vi hem igen! Man har havsutsikt åt vänster hela vägen ner till brighton, och hem till hallett cove är det nästan bara uppför så det var kämpigt men vi klarade det!

Och igår var träffade jag och Kody Jenny och Leo nere vid stranden, och på kvällen dansade jag Zumba med Jenny på Zumba Fitness!

Se där, ett litet liv börjar ta form, bra, jag har ju bara bott här ett par år nu!

Ikväll har jag min första körlektion någonsin, kl 20.30, mörkerkörning, jag är döööönervös, men måste försöka slappna av så jag inte gör bort mig! Jag kan ju faktiskt köra bil!

Nu är det dags för frukost, ha det gott!
Ciao

Kommentarer

Postat av: Mamma Pia

Tummarna hålls för körlektionen!!!

2012-01-17 @ 07:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback