Kody!

2012-01-17 @ 05:34:43

Ja han är ju världens underbaraste lilla varelse så jag måste bara lägga upp lite bilder!!



Det här är väl ändå världens sötaste kort!





Och här kommer en bild på den glada ägaren av en sprallig liten Kody :)





Julafton, testar julklapparna från Sverige!







Australiensk julafton, titta så stor min sötnos blivit!






Jag och Kody i stugan nere i Second Valley där vi firade jul och umgicks med Jacks familj!




Kody sitter på köksbänken och äter frulle!

Ciao!


Kommentarer

Postat av: Mamma Pia

Kody har fullt upp ser jag! Antingen äter han eller så leker han eller så jobbar han med heminredning (granklädning)Det står rengöringsgrejs på köksbänken, måste han städa också?? Kram på er därnere!!!!!

2012-01-17 @ 07:40:33

Postat av: Ryssan

Ser att han har dob-dobshortsen (thomas) på sig :) Mina julklappar, som existerar kommer nog med mampap tillsammans med bday pressies. Kul att ni börjat umgås med Jenny och Leo tycker jag!

2012-01-17 @ 11:00:04
URL: http://superbeb.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback