Veckorna rullar på

2012-12-07 @ 02:30:59

Idag kommer Jenny och Leo och hälsar på, dom stannar till tisdag, ben kommer på måndag med.

Ikväll kl 18 är det julfest på Kodys dagis.

Imorrn är det svensk julfest som vi ska gå på allihopa.

På söndag ska jag Jenny Leo och kody baka lussekatter och pepparkakor.

Så det kommer bli mycket lek och bus i helgen, det ska bli roligt!

Helgen efter det kommer min svåger och hans flickvän och bor hos oss, vi har köpt en emmaljunga vagn på ebay som dom ska plocka upp på vägen åt oss!

Helgen efter det är det jul, sen nyår, sen kommer mamma, sen får vi se när bebisen är redo att göra entré, mamma kommer den tredje januari och förlossningsdatum är 26 januari.

Idag är det runt 34 grader, jag och kody ska luncha, sen sova middag, sen blir det ett dopp i poolen!

Ha det gott!
Ciao


Kommentarer

Postat av: Mamma Pia

Låter som ni kommer få en jättemysig helg!

2012-12-07 @ 07:48:16

Postat av: Martina

Svensk julfest låter ju synnerligen trevligt! :)

Herregud det är ju snart jul!
Va kul för er att din mamma ha möjlighet att komma och hälsa på... Sjukt lägligt kan jag tänka. Och blir säkert jätteroligt för Kody! (och er andra också såklart) kram

2012-12-07 @ 23:35:32
URL: http://fantasiee.wordpress.com

Postat av: Emma kusin

Mys att Pia kommer ner snart :) Kommer Tommy också ner och hälsar på i samma veva?

Längtar tills jag nästan spricker när du föder ditt barn nr 2 :) Åh, jag är verkligen barnsugen nu! Men först bli klar med utbildning jobba ett tag sen bilda familj :)

Kram

2012-12-14 @ 21:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback