OBS Cathrine - bild på orm längst ner!

2012-12-07 @ 06:52:39

Förbannade jävla ORMSOMMAR!
För två veckor sen var det en brunorm i en trädgård i hallett cove hos jennys vänner, och nu har dom hittat en brunorm under en bilbarnstol i en bil i fullarton. Detta är inte ute i buschen, detta är i bostadsområden! Jag hatar ormar, och brunormar speciellt, dom har så starkt nervgift så man har ca 15 min på sig att ta sig till sjukhuset, barn har förmodligen kortare tid på sig än så.

Fan nu vill jag ju inte gå ut i trädgården mer på hela sommarn :(
Och så kan dom ta sig in i hus och bilar med, fan fan fan vad äckligt!


Kommentarer

Postat av: Mamma Pia

Ja, jag vill ju inte träffa på några snakes den saken är klar!

2012-12-07 @ 07:49:20

Postat av: Frida Karlsson

Du måste MÅSTE flytta därifrån! Jag skulle inte kunna leva där en sekund! :(:(

2012-12-07 @ 08:51:15

Postat av: Alexandra

Nä usch och fy! Giftiga dessutom låter inget bra alls med snart två barn hemma :(

2012-12-07 @ 09:20:26
URL: http://leximorales.spotlife.se

Postat av: Martina

Okej här snackar vi inte ormfobi (vilket det btw finns en kur mot inom NLP... *hint hint*) utan en Befogad Rädsla för ormar...
Hur gör andra? Anställa ormfångare? Är ormarna rädda för människor?

Gift? Igelkottar? (Eller andra trevliga djur som är ormarnas fiender?)
Totalt avskalad trädgård?
Inne i bilen lockar ju dock till obehagliga drömmar... :(

2012-12-07 @ 23:32:53
URL: http://fantasiee.wordpress.com

Postat av: Emma kusin

Fy satan vad otäckt med ormar, jag hade verkligen fått hjärtstillestånd om jag sett en orm! Speciellt en farlig orm, känns väldigt obehagligt att den kan ta sig in i hus och bilar. Finns det inget ormgift man kan lägga ut så de dör?

Hoppas du vågar dig ut och att ingen orm kommer när er! Ta hand om er och som du vet bästa kusin Sverige finns alltid att flytta till farligaste ormen vi har här är huggormen!

Kram

2012-12-14 @ 21:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback