Hett

2012-12-03 @ 16:50:30

Klockan är 7.30 och det är redan 25 grader. Vill bara tillägga att Adelaides värme kan vara obarmhärtig, vi bor nära ökenområde så det är torr hetta, när det blåser och är 40 grader varmt känns det som att någon slår en i ansiktet med eld.
Kody ska till dagis, känns sådär, vill inte köra dit honom egentligen, men vi betalar ju för det och detta händer ju flera gånger om året så det är väl lika bra att jag vänjer mig. Men jag hämtar honom runt två så vi kan åka hem till poolen!

update


Nej klockan 9 var det 34 grader redan, jag försökte tvätta bilen, men att vara i åttonde månaden och stå i solen var lite jobbigt, som tur var gick slangen sönder innan jag svimmade av värmeslag.

Nu är naglarna målade, dock ej tånaglarna för dom når jag ju inte, och om några minuter ska jag åka till sjukhuset för vattengympa med sjukgymnasten och dom andra tjockisarna!

Ha det gott!
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback