Påskpåsk

2012-04-08 @ 12:29:42
Glad Påsk!

Vi har firat med att bo en natt i Hahndorf (tysk stad ca en timme hemifrån), vi bodde på samma hotell som förra året, riktigt mysigt!
Jenny, Ben o Leo kom och käkade lunch med oss och pojkarna fick leka lite i parken!
När vi kom hem så kom Karen och Kalani och hennes föräldrar upp och sov över, dom har packat ihop Karens hus och har idag flyttat till en annan stat, ca 10 timmar härifrån. Tråkigt, men det är som det är.
Kalani är ju Kodys bästis, dom har kännt varandra sen Kody föddes (Kalani är 2 veckor äldre än Kody) och dom leker lika bra ihop som syskon gör! Så nu blir det tomt för både mig och Kody!

Ikväll är det söndag och Jacks vän fyller år, så Jack är och firar honom på en pub nere i Glenelg, Kody har tänder som gör ont, så han ska få panodil och en flarra, sen ska vi se på film!

Har visst inte speciellt mycket att skriva idag, känner mig trött, det blev några rom o cola (Jack Daniels) igårkväll så det är väl det som spökar! Kody var så trött så jag virade in honom i hans täcke och han somnade i mitt knä inom 10 sekunder. Blundade med en gång och sen öppnade han inte ögonen förrns dagen efter! Skönt när det är så enkelt!

Nej livet kallar, ha det bra!
Ciao

Kommentarer

Postat av: Mamma Pia

Låter som en skön påskhelg! Kul med er Hanhndorftradition! Kramar på er!!

2012-04-09 @ 13:33:13

Postat av: ryssan

mera blogg!! låter som en trevlisch påsk :). kommer karen tillbaka eller har hon flyttat för gott?

2012-04-10 @ 21:19:32
URL: http://superbeb.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback