Nya huset!!!!

2011-09-30 @ 04:01:21

Jag har försökt ta bilder på nya huset men korten blir inte like bra som verkligheten (vi behöver en ny kamera) så jag vet inte riktigt hur jag ska göra... Ni får nog vänta lite med husbilderna.
Huset har iaf 4 sovrum, ett L format vardagsrum, kök med stor matplats och värmespis tänk kakelugn i plåt, Tv rum, badrum med badkar och dusch, en ensuite med toa och dusch, bra storlek på tvättstuga och uteplatsen är undercover. Vi trivs mycket bra!





Till vänster från byrån är dörrarna in till TV rummet och till vänster om dom köksbord, värmespis mm. Kortet är taget från köket.




Busungen leker med kryddor i skafferiet, strax efter att kortet är taget upptäcker jag att han har cayenne peppar på fingrarna. Sen gnuggade han sig i ögonen Aouch! 





Kody har fått en ny high chair, och grinden är till köket för han får inte vara där i nya huset. Så det händer att jag går och gömmer mig där ibland för att få va ifred haha!





Mina fina killar tittar på Pippi i sängen! Man får göra sånt när man är sjuk nämligen :)





Vi hade en LCD skärm som vi inte använde som får agera sovrums TV!



Kody verkar vilja äta idag och det känns ju skönt, det är inte mkt som har gått ner dom här sista 6 dagarna!

Nu är det dock gnälligt värre så måste avsluta!

 

Ciao


Kommentarer

Postat av: Ryssan

Av nån konstig anledning fick jag 7th heaven-vibbar av vardagsrumsdörrarna vid byrån...

Jack ser måttligt road ut av Pippi btw :P

2011-09-30 @ 12:54:20
URL: http://catenett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback