Port Eliott!

2011-10-10 @ 04:52:14
I helgen var vi i Port Eliott, ligger en bit härifrån, dom hade en "agriculture show" och sånt tycker vi är roligt, lite motorcykel show, karuseller, massa stånd, snacks och lite djur! Dom har alltid hästtävling så vi kommer säkert åka på lite sånt när Cathrine är här med. Om 9 dagar!!
Cathrine, titta inte på bild nr 2, skrolla bara förbi, jag har skrivit när du kan titta igen!






Kody sitter och ritar, det är en storfavorit för tillfället!


VARNING CATHRINE!! Hoppa över denna bild om du vill behålla  din frulle!















Det var en pytonorm för er som faktiskt tål att titta :)


















CATHRINE! Nu kan du titta igen :)



Kody och Jack klappar små getter!






Sen fick Kody syn på hästarna och då gick det inte att stoppa honom!





Mina coola killar påväg till MC showen! (Det var ca 19 grader i adelaide, port eliott ligger en dryg timma därifrån och där var det betydligt kallare!)





Hemma igen! High five mamma för nya mattan!

Så det var det, jag kan starkt rekommendera att ni kollar in nappy change filmen på facebook, det är inget blöjbyte på film utan vad som händer när jag säger till Kody att vi ska byta blöja. Den skulle fan vinna om jag skickade in den till funniest home videos! Han är en sån liten busunge!


Ha det gott!

Ciao!

Kommentarer

Postat av: Ryssan

Jag hade ju hört talas om att ni beblandat er med djävulens utsände så jag misstänkte att bild skulle dyka upp, men tack för varningen! Nu kom jag snabbt förbi slangen. Verkar kul grejer i övrigt, med getter och pållar!

2011-10-10 @ 10:06:03
URL: http://catenett.blogg.se/

Postat av: Mamma Pia

Kanonbilder från en kanondag!!!!!

2011-10-10 @ 13:00:29

Postat av: Martina

Verkar vara ett roligt ställe!

Och vad duktig Kody är som ritar på papperet! Här har man målat med bläck på golv, vägg, spegel, soffa, kuddar, armar, mage och i NAVEL varje gång en penna lämnas framme

2011-10-10 @ 17:37:54
URL: http://fantasiee.wordpress.com

Postat av: Martina

hehehehe "djävulens utsände" Cathrine du borde gå en fobi-kuren som finns i NLP... :)

2011-10-10 @ 17:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback