Detta har hänt...

2011-10-15 @ 03:25:58
Vi har köpt en ny kylåfrys! Och med den fick vi presentkort på 200 dollar mat! (200 dollar är ca 1200 kr) så nu ska jag passa på att köpa en massa lax och goda ostar och en massa mumsiga saker vi inte köper så ofta pga pris! Lite ostron och sånt mums!
(Ge mig gärna tips på "exclusiva" ingredienser!)
Haloumi ost blir det med!



Vinhylla å allt! Och TimTamsen är till Cathrine som kommer om 4 dagar aaah!!




Jag har även fått en gammal symaskin som ska provas nu i dagarna! Jättefin är den, och den får duga tills jag har skramlat ihop tillräkligt med pengar för en nyare variant!




Kody har börjat äta lite mer igen så det känns bra, han ligger kvar på 11 kg vid 20 månaders ålder, han ser ganska "normal" ut så jag oroar mig inte alltför mycket än. Väger han fortfarande 11kg när han är 15 år så kanske jag tar honom till doktorn :)
Men som jag förstått så går många barn igenom sånna här perioder. Som min syster påpekade, jag själv åt ju knappt nåt när jag var barn. Lite köttbullar på julafton och nån våffla här å där, ja och all choklad förstårs som min mormor och morfar gödde mig med, men annars var jag inte speciellt stor i maten!

Nu ska vi göra oss iordning och ta tåget till Marion där Jack jobbar lördag och sen ska vi åka till en marknad!

Ciao

Kommentarer

Postat av: Mamma Pia

Singer minsannn,fint ska det va! Trevligt med ny kyl o frys också!

2011-10-15 @ 12:25:18

Postat av: Martina

Om ni inte redan handlat är väl lax, fläskfilé, oxfilé , ost (!) bland sakerna jag önskar jag hade råd att köpa :)

Saffran... va fan har du några goda recept o dela med dig av? Eller vill du ha lite recept?

O berätta hur det går för Cat, har hon vaknat än? :) kramar

2011-10-20 @ 21:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback