Fredag morgon!

2011-08-26 @ 02:18:01
Då välkomnas helgen om några timmar, så fort veckorna går nu, vet inte riktigt varför!
Det gick bra hos läkarn igår för Kody, men vi får inte resultaten förräns på måndag så vi får se vad som händer.
Idag ska vi ut på middag med Adams fästmö Kaye (Adam är Jacks vän som var best man på vårat bröllop och Kaye är hans amerikanska flickvän) det är hennes födelsedag och jag känner henne inte alls! Hon är en sån där snäll person som inte ger så mkt av sig själv (vi känner henne inte speciellt bra) hon är väldigt blyg och allt jag vet om henne är att hon har en sagan om ringen - ring på fingret, för hon älskade filmerna. Eller böckerna?
Kan bli ett presentkort på Marion, då har man typ 50 affärer att välja på var man vill handla nåt.
Opersonligt men då blir det ju inte fel iaf! Blommor känns svårt att ta med till en restaurang.



Om ni vill se nått svinkul så youtuba Jimmy Giggle Dance Aerobics. Det är barnprogrammet Kody ser på mornarna och idag körde dom dansaerobics... Han är kung alltså, Jimmy Giggle!



På lördag ska vi titta på hus runt 13.00, och se klockan 15.00 ska Jack titta på lacrosse finals, kan hända att han får ta med Kody och att jag slappar i 3 timmar. Eller kanske ska jag gå på bio? Om bridesmaids fortfarande går så går jag gärna och ser på den.



På söndag vi 12 ska Jack på football, företaget han köper pavers av (stenplattor) kände att han är en så pass bra kund att dom ringde upp honom och frågade om han ville ha en fri biljett. Då får man sitta i en privat lounge och det bjuds på snacks och alkoholhaltiga drycker och man kan passa på att knyta lite kontakter till jobbet! Och samtidigt titta på football matchen. (amerikansk football alltså)


Sen är det måndag igen. Så det blir inte så mycket familjetid den här veckan, igår efter att Jack kom hem från jobbet lagade jag mat medans han och Kody myste och sen åkte han och fick en helt-timmes massage (t. om stenhård knådning i ansiktet, det var lite läskigt sa han) så han kom inte hem förrns efter 21.00 och då var Kody vaken så dom gick och la sig och jag letade hus på internet. Vi får ta igen det nästa vecka.

Jacks plan är förövrigt att vi ska flytta till queensland om ca 2 år, så till alla er som vill komma och hälsa på, ni är hjärtligt välkomna när som helst, men som semesterställe så har nog qld lite mer att ge.
För alla er som kommer hit för att arbeta och vara barnvakt till mitt barn (ni vet vilka ni är haha) ni är välkomna..... NU!

Noosa, Sunshine Coast


Noosa Sunshine coast QLD



Dags för frukost, och jag måste hitta Kodys tofflor, det är kallt på golvet idag. Tur jag har mina på mig redan :)



Ciao!

Kommentarer

Postat av: Ryssan

jag och mina hjärnspöken (du refererade till oss som ni) känner oss välkomna :). Du MÅSTE se bridesmaids, den är övergrym!!

2011-08-26 @ 08:35:53
URL: http://catenett.blogg.se/

Postat av: Martina

Ja kolla bridesmaids... O varför QLD om just 2 år??

O det blir säkert en rolig kväll, ni får ju dricka henne lite full, den amerikanska tjejen.. :)

2011-08-26 @ 09:59:57
URL: http://fantasiee.wordpress.com

Postat av: emma

jag kommer gärna och jobbar som din nanny!

2011-08-27 @ 10:31:29
URL: http://emma86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback