Brollopsdag nr 2! Love Love

2011-08-10 @ 03:18:24
Det gick bra hos lakarn, Kodys finger har nastan lakt helt, sa vi behover inte ens kolla upp deet nagot mer nu!

Vi var och tittade pa det dar huset haromdan, ojojoj JAG VILL HA! Men det var valdigt mycket folk dar, huset var fint och frascht sa det ar manga som ansoker, jag vill fortfarande ha det dock :)

Idag firar jag och Jack att vi varit gifta i 2 ar, kan inte fatta att for det forsta, jag ar gift! Och for det andra, nu har jag varit gift i 2 ar! Helt otroligt!
Vi har sagt att vi inte ska kopa nagra presenter i ar, vi har fixat med barnvakt istallet sa vi ska ut och ata pa fin restaurang, vi ar ju bada lika heta pa mat som vi inte lagat sjalva haha!
Jag och Kody ska aka till barnvakten lite tidigare, om det slutar regna nan gang, sa pojkarna kan leka medans jag fixar naglarna och gar igenom Karens garderob, hon har sa snygga klanningar sa jag ska se om hon har nagot passande till ikvall, det har hon sakerligen!

Jag forsoker lagga upp bildern fran sverige och turkiet pa facebook men an sa lange gar det inte sa bra!

KODY AR SA SNYGG! Han var och klippte sig igar, han ser sa stor ut! Och han har fatt den briljanta iden att han ska blunda medans han snurrar runt runt runt.... Detta nar han endast ar 18 manader gammal! Han komer ge mig en hjartattack en vacker dag :/

Nu forsoker han sta pa huvudet.

 Varfor finns det underbart  fina klanningar har i varlden som lagger pa 10 kg nar man tar pa sig dom, borde det inte vara tvartom?



Iaf, dags att stada, det lagades harlig gryta igar (vin, kottbuljong, tomatpuree, ketchup och bbq sas, mmm mycket godare an vad det later, anvand endast sma kvantiteter av tomat och bbq) och jag kan erkanna att jag inte orkade stada undan efter mig, jag valde att se Blue Valentine istallet. Jobbig film forovrigt.

Ha det gott!

Ciao!


Kommentarer

Postat av: Mamma Pia

Tuff bild Suzz! Ha ett riktigt bra brölloppsfirande! Vi vill se kort på den nyklippta snyggingen!!

2011-08-10 @ 09:07:54

Postat av: Mamma Pia

Ursäkta en snart halvsekelsgammal dam, bröllopsfirande ska det vara är klart!

2011-08-10 @ 09:23:57

Postat av: Cathrine

Dude, vi hade ju schyssta brännor på den där bilden! Grattis igen på bröllopsdan :)

2011-08-10 @ 13:48:16

Postat av: Ryssan

btw, jag bloggar visst igen :P

2011-08-11 @ 16:04:35
URL: http://catenett.blogg.se/

Postat av: emma

Snygg bild på två snygga systrar.



Hoppas eran bröllopsdag var mysig och underbar.

Vill gärna se som Pia säger bilder på Kody som nyklippt.

2011-08-11 @ 18:29:45
URL: http://emma86.blogg.se/

Postat av: Martina

GRATTIS hoppas dagen blev fantastisk!

Och håller med ovanstående att man inte kan skryta om nyklippta snyggingar utan att visa foton!

2011-08-11 @ 23:24:42
URL: http://fantasiee.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback