14 Augusti 2011

2011-08-14 @ 03:53:06
Igar kom Jacks familj, det blev lite ostbricka och vin, for Jacks del, vi andra nojde oss med ostbricka och vatten.








Jag gick upp och gjorde Kodys flaska imorse (det var inte igar!) och sen stekte jag en massa svamp och omeletter medans jack grillade bacon till alla, sen rostades det brod, och jag la sjalvklart upp lite sallad var pa alla tallrikar, man maste vara nyttig oxa!



Nu har vi alla snart duschat och gjort oss iordning, Jack tar sista duschen nu, sen ska jag slanga pa en maskin tvatt och starta upp diskmaskinen, medans vi aker till The Watermark pub i Glenelg for att mota upp Jacks gammel-moster och gammel-morbror med respektive.
Dar blir det att snaska pa lite lunch och nar Kody har fatt nog av att sitta still sa springer vi ut till parken utanfor, dar har dom en jattestor lekpark!

Vet inte vad vi ska ata ikvall, jag vantar pa att min far ska maila tillbaka om recept men nu har det gatt nagra dagar!!!! Jag far val smsa istallet.

Dags att packa ihop vagn och mat till Kody! Ha det gott mina vanner!

Ciao

Kommentarer

Postat av: Mamma Pia

Låter jättehärligt alltihop Suzz! Ha det jättebra alla!

2011-08-15 @ 07:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback