En Kody-uppdatering!

2011-04-13 @ 06:28:06
Kände att det var dags att lägga upp lite fina kort på min lilla Snus!

Vi va på ikea häromdan, och då fick Kody sin första glass! Det var mycket populärt!











Haha, han lutade sig tillbaka lite väl mycket när han satt på sin soffa för ett tag sen, dunk sa det, men eftersom han höll i en (klingklings) mobil så spelade det visst ingen roll.





Vi är inne i en klättrings period, vilket inte skulle gjort så mycket om inte hans lastbil hade haft hjul...








Ut å gå med sin lilla vovve.. Bär den dock i svansen istället för kopplet.





Yey, åker Karusell i shoppingcentrat!



Så himla söt. tittar på favoprogrammet (Thomas the tank engine/Thomas Tåget) och gick och hämtade sin Thomas ryggsäck!





Redo för morgonprommis i nya underbara vagnen!



Lekplatsen som tillhör ett fik är favorit-hänget för tillfället!



Där kan man lära känna nya kompisar!



Nytt bord och stol i lekhörnan!






Ville äta själv idag, tallriken hamnade på golvet så många gånger så det verkade vara lättast att sätta ner Kody på golvet med!




Naken-fis på rymmen!





Så trött! Hann inte ens äta upp kexet innan han somnade!










Leka med kritor är en storfavorit! (Nej han  har inte vid 13 månaders ålder skrivit sitt eget namn)





Det är även väldigt roligt att ÄTA kritor....




Sötaste lillkillen springer omkring överallt ute i trädgården! (Detta är uteplatsen som ligger på sidan av huset, där det snart ska planteras svamp!)




Underbar!






Så där ja, det var dags för lite kort tyckte jag!

Hoppas ni har det bra, Kody hälsar att han har fått en sido-tand i underkäken!

Ciao!

Kommentarer

Postat av: Mamma Pia

Fantastico! Bravissimo! Vilken lite kis, vad han har växt! Underbara bilder när han äter glass!!! Åh, vilken fin lekhörna! Idel superlativer!!! KRAM!!!!!

2011-04-13 @ 07:36:16

Postat av: Mamma Pia

Och kritorna!! Det var väl kul! De är giftfria antar jag... och går att tvätta bort från sten...Jo jag vet, det var väl de jag stod och höll i.Nu längtar man något enormt!

2011-04-13 @ 12:21:53

Postat av: KlingKling

Åh vilka fiiina bilder! Tänk bara att ha dokumenterat sin första glass nånsin! Det glädjer mig att han trivs med en rosa/glittrig mobil :)

2011-04-13 @ 12:54:30
URL: http://catenett.blogg.se/

Postat av: emma

Vilka fina bilder. Nu längtar man massor tills man får träffa er igen :)

2011-04-13 @ 14:39:02
URL: http://emma86.blogg.se/

Postat av: Martina

Oj så härligt ni verkar ha det! och fint!

Och vilken fin liten kille! som inte är så liten längre :)

2011-04-13 @ 20:43:43

Postat av: Eva

vad söt han är =)

jo alltså jag piercade mig igår, 1 medusa och 1 labret (en i mitten överläppen och i mitten underläppen )

2011-04-16 @ 12:02:38
URL: http://fonmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback