påskhelgen!

2011-04-29 @ 02:05:50
Först och främst, har jag skrivit att jag och Kody ska åka till sverige och hälsa på snart?
Japp, vi landar 31 maj, efter 26 timmars resetid, och lämnaar sverige 13 juli för en resa som kommer ta 30 timmar. Jag hoppas innerligt att Kody kommer överraska mig med att vara en väldigt kompetent resenär... För han kommer sitta i knät hela vägen, det kommer han inte gilla.. Och hur ska vi sova? Och hur ska vi äta när dom kommer med brickan, finns ju ingenstanns att spänna fast Kody? Jag är väldigt nervös det kan jag lova. Folk hatar barn som skriker, jag är inte heller förtjust i det, men vad gör man?

Om nån har bra förslag för hur man ska resa så långt (2 stop, 3 flyg) med en galen 1åring som inte gillar leksaker, utan människor och högljudda ylningar, så please, dela med er!!

Påsken har varit väldigt rolig i å, jag Jack och kody packade ner lite grejer och åkte iväg till Hahndorff (en tysk stad, med tyska öl och tysk mat och typ "beerfest" stämning) och vi stannade där 2 nätter, på 2 olika ställen. Eftersom vi inte har badkar så såg vi till att båda rummen hade bubbelbad, det är ju det bästa Kody vet att bada badkar!





Jack och Kody låtsas vara glada tyskar hahahaha!


Nehej ni, min dator vill inte ladda upp mer bilder just nu, så jag får vänta lite och försöka senare igen.

Ha det gott peeps!

Ciao!

Kommentarer

Postat av: Mamma Pia

Åh vilka finingar!

2011-04-29 @ 12:34:14

Postat av: Kling Kling

doppa nappen i whiskey? gammalt beprövat knep har jag hört, dom sover bra då..

2011-05-02 @ 14:54:16
URL: http://catenett.blogg.se/

Postat av: Moster Eva

Ha ha, håller med Kling Kling, lyd det rådet.

Det kommer att gå bra Suzz, och det ska bli såååå roligt att få se er igen, och nu när gullige Kody är så stor också, jättekul!

Packa inte för mycket bara, härhemma finns allt ni behöver.

2011-05-05 @ 17:59:44

Postat av: Moster Eva

Ha ha, håller med Kling Kling, lyd det rådet.

Det kommer att gå bra Suzz, och det ska bli såååå roligt att få se er igen, och nu när gullige Kody är så stor också, jättekul!

Packa inte för mycket bara, härhemma finns allt ni behöver.

2011-05-05 @ 18:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback