Wycheproof

2010-10-29 @ 06:58:50
Idag knackade det pa dorren runt halv 11, nar jag och Kody lag och vilade, sa jag hoppade upp och sprang ner for att se vem det var och gissa om jag blev glad! En kvinna som holl i en jattevacker bukett med liljor till mig! Jack hade bestallt blombud och det forvantade jag mig inte sa da blev jag jatteglad!

Wychee - Ja da ska vi strax bege oss till en av varldens minsta stader (som faktiskt har varldens minsta berg), det tar ca 6- 7 timmar att aka hela vagen normalt, sa jag vet inte riktigt hur lang tid det kommer ta med Kody, aningens langre kan jag tanka mig! Fredag eftermiddag nu, stannar till sondag, short and sweet!

Det ar trakigt vader, regn och jag har en fruktansvard huvudvark sa antar att det kommer borja aska snart, forhoppningsvis ar vadret finare i Victoria an i South Australia!

Maste packa ihop en weekendvaska till min familj nu, och direkt efter det maste vi aka och kopa en "travel cot" till Kody sa att han har nagonstanns att sova i helgen. (den kommer sedan att anvandas pa nedervaningen nar vi kommer hem)







Ha det gott!!

Kommentarer

Postat av: Ryssan

Värst vad du bloggar flitigt! Hoppas bilfärden gick bra :) Fint med blombud, och liljor oxå!!

2010-10-30 @ 09:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback