Fkn bored

2010-10-28 @ 01:28:25

Idag skulle en vän komma over på fika men det blev tyvärr inget med det, så nu måste jag forsoka hitta på något annat att gora, men istället onskar jag att jag var i Sverige eller uppe i Surfers Paradise, dar jag känner folk så man hade haft någon att umgås med! Man blir lite halvt knäpp av att bara umgås med en 8 månader gammal tokunge hela dagarna kan jag lova! Ibland behover man vuxna omkring sig!
Jag kopte en ny vagn till Kody igår, han behovde en med bättre "suspension" i hjulen, och den är mycket lättare  sa forhoppningsvis är den bättre än den gamla! Sa visst kan jag ta en promenad med Kody. Vi kan ju även ta en cykeltur. Vi kan slänga i en till tvätt att hänga upp. Visst finns det saker att gora. Men jag vill gora det tillsammans med någon mer vuxen tack!


Ska åka till Jacks gamla hemstad tidigt lordag morgon, det ska bli roligt att ha folk omkring sig, ska bli kul att träffa Kodys farmor och se hur hon mår efter sin operation!
Sen pa sondag ska vi ha Kodys namngivningfest i en park, och beroende pa om Jack maste jobba pa måndag eller inte så får vi se nar vi åker hem!

Nej nu vaknar mitt lilla troll, då ska vi gå och kopa brod!      




(det funkar inte for mig att skriva a a o, har forsokt kopiera och klistra in men gav upp nar jag fick ont i huvudet, HELP ME!!)


Ciao!


Kommentarer

Postat av: Martina

Men hallå eller, dom måste väl ha nån öppna förskola eller liknande? med tanke på dagis-priserna down under måste det finnas massor med folk i din sits! i din ålder.... lär väl knappast vara den enda under 30 som har barn.

eller så får du styra upp nåt forum på nätet o träffa folk nära, som har barn. jag hittade en föräldragrupp här i gbg på citypolarna.se måste ju finnas liknande hos er med.

2010-10-28 @ 21:31:00
URL: http://fantasiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback