Nu är det jul igen!

2010-12-19 @ 23:06:52
Ja nu är det bara 4 dagar kvar till Kodys första julafton, så spännande!
Fick äntligen upp granen igårkväll, i med lite pynt o blinkande blått ljus i fönstret!


(var tvungen att flytta paketen så fort Kody vaknat, nu försöker han klättra upp på bordet och leka julgran)

Jag vill öppna paket nu!! Men nej det är klart man väntar till Julafton!  Ska bli så roligt att se vad Kody får!
Jag har inte handlat Jacks paket än, måste ha hjälp med det av en vän, han ska få en fin datastol till sitt nya kontor(vårat extrarum) och sen vill han ha nån trevlig parfym o duschkräm, vet inte riktigt vilken jag ska ge honom.. Önskar jag hade mer pengar så jag kunde köpa miljontals presenter till honom, det förtjänar han! Jag får hoppas han blir glad för en mysig skön datastol istället. Han brukar tycka om praktiska saker.



Kody har tagit sina första steg, han står med ryggen mot soffan och jag lr Jack sitter någon meter framför honom, då tar han kaxigt ett par steg o faller ner i våra armar! Så nu dröjer det nog inte länge!



Kody sover morgon-snusen nu, då ska jag passa på att äta o måla naglarna!

Ha det så bra allihopa! God Jul om jag inte hinner skriva igen innan!
 Ciao!


Kommentarer

Postat av: Ryssan

Morgonsnusen är inte dum den ;). Du får ju öppna ditt lilla paket från mig för det vet du vad det är. Finfin gran förresten!

2010-12-20 @ 10:21:07
URL: http://catenett.blogg.se/

Postat av: Mamma Pia

Underbar gran Suzz! Ser jättefint ut! Själv ska jag hämta min gran från granhandlaren vid Abisko, aj aj, far vet inte om att det kommer in ett äkta träd igen, minns förra barrhögen!! Puss o kram och ha en riktigt god jul! Nu börjar det brännas, resan är beställd!!!!! KRAMMMMMMM!!!!!

2010-12-20 @ 16:51:53

Postat av: Mamma Pia

MumsKody!

2010-12-21 @ 21:12:33

Postat av: Martina

Shit gran o allt -överkurs! ;)



God jul!!

2010-12-23 @ 20:00:05
URL: http://fantasiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback