Swedish Fashion ala Suzz

2009-05-09 @ 06:31:51
Har funtat lite mer pa mina parlor idag, kreativiteten kommer och gar som den sjalv vill. Idag var jag tvungen att ga och gora 2 par orhangen mitt i stadningen! Och det tar ca 1 - 2 timmar att gora 2 par orhangen for det testas ett antal olika ihopsattningar innan jag blir riktigt nojd!

Jag har funderat och funderat pa vad min kollektion ska heta, har mest pendlat mellan Suzy Q (som jag kallas for har men som formodligen redan ar upptagen) och SuzySuz som ar mitt bloggnamn, men det har inte riktigt kannts ratt.
Sa idag kom jag pa det, det har ju faktiskt funnits dar framfor mig hela tiden, hela livet till och med! Sjalvklart (och nu hoppas jag verkligen moster Eva laser det har) sa ska ju min kollektion heta Nonnino!!!! Givet! NoNniNo! Och jag har ju redan en T-shirt som det star Nonnino pa, fran Amerikat :) Sa nar jag val funtat ihop ett 50-tal fler orhangen och skramlat ihop pengar till ett litet stand pa strandstrackan, ja da kan jag ha min vita Nonnino t-shirt med rosa text!
Har kommer vad jag onskar jag kunde kalla ett "smakprov" fran Nonnino, men tyvarr sa ar det alla orhangen jag har an sa lange ; 
                   
                                                                              

                                            



Mmmm, mycket rogivande och stressigt att gora smycken, ibland kan man sitta i timmar, ibland racker en kvart innan talamodet ryker!

Det var allt for mig idag, jag aterkommer om min resa till Fiji, jag har inga bilder pa den har datorn, sa jag sparar historien tills jag kan ladda upp bilder!

Manga kramar till allihopa!!!!

//Suzanna <3

*

Kommentarer

Postat av: Mamma Pia

Hej alldeles-"too far away"-dotter! Jättefina smycken och namnet är ju helt suveränt!!! Tänk va kul om du faktiskt kunde stå och sälja nånstans! På marknaden i Surfers exempelvis, innan du får din exklusiva butik i Adelaide förstås! Många kramar från mamma och pappa!!

2009-05-09 @ 09:52:57

Postat av: Cathrine

Awesome stuff! Jag gillar speciellt de dingliga rosa/turkosa/guldiga!

2009-05-10 @ 05:52:50
URL: http://catenett.blogg.se/

Postat av: emma

vad duktig du är Suzz. Gilla de där rosa och guldiga och sen de som var hängande med svart pärla i mitten och grönt på :)

2009-05-10 @ 12:51:11
URL: http://emma86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback