I come from the land down under...?

2009-02-25 @ 00:37:34
Onsdag den 25e

Loning. Lon. Pengar.

Varfor i hela fridens namn blir jag inte ordentligt betald for? Den har lonen som jag far av SJ ar ju skrattretande!
Maste ringa paronen och kolla om dom fatt min payslip... LoneSpec, se vad som ar fel. For nat ar fel. Var ar mina pengar? Mycket orovackande....

Sa i lordags iallafall, fick man antligen en ring till forlovningen, och inte bara vilken ring som helst... Ujujuj, jaa, det ar den finaste ringen jag nagonsin sett i hela mitt liv, helt underbar.



Jag ska aven bli en mycket flitigare bloggare, nu nar jag lever det goda livet som australiensk hemmafru.. hehe....

Hade en trevlig (?) utgang i surfers i fredags, roligt, Ryssan va o halsade pa over helgen. Lordagen byttes det ju ringar. Sondag akte jag och Australiensarn till Carrara Markets, sen in till Surfers for att hanga med Ryssan. Mandag, yrslade mest omkring i Southport, lite bibliotek, lite immigration, lite pool, lite stadning, Tisdags, igar, lite bibliotek, lite bankarenden, tog bussen hem till tjejerna och glassade vid poolen. Har haft det valdigt trevligt, ska till (chocker) biblioteket idag igen, ska kolla upp lite lagenheter, hem till tjejerna och sen tror jag att jag och Britney ska ta oss en eftermiddags jug pa Waxys!

Men nu ska jag ata, tvatta, diska, klockan ar ju 9.30! Sen borjar dagen pa riktigt!

Ha det gott, hors snart igen!

Kommentarer

Postat av: Mamma Pia

Suzanna då, blivit en riktig liten housewife!!! ÅÅH, Carrara market... hälsa!

Ringen ser väldigt fin ut!! Förstår att du är jätteglad för den.

Vad är det jag hör/läser blir ni kvar i Surfers ett tag till?

Ha det jättegott!! Kramar från Linköping (blask och regn)

2009-02-25 @ 20:53:08

Postat av: emma

din ring är riktigt fin :)

2009-02-28 @ 17:56:15
URL: http://emma86.blogg.se/

Postat av: Ryssan

Meeen, du maste skriva mera, man kan ge ut sina bloggmemoarer vettu, make a few bucks den vagen :) www.vulkan.se

2009-03-05 @ 07:45:51
URL: http://catenett.blogg.se/

Postat av: Kussin Jennie

Hej Suzz, hittade din blogg genom en länk på Emmas sida.. och gissa om det va länge sedan jag hörde något om/från dig, så vem blev lyckligt förvånad nu när jag ser en underbart vackert ring och allt.. Jo Jag! Hoppas Australien är toppen och att du är extremt lycklig!

2009-03-09 @ 23:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback