Bbq for my baby

2009-12-08 @ 07:03:59
Svart att hitta en bra tv till resonabelt pris skulle jag vilja saga!

Iallafall, nu har vi en egen tv, sa herr "vodka kl halv tio en sondagsmorgon" kan fa tillbaka den vi lanade av honom!
Skont!

Jack har nu antligen kopt sin dromgrill, han har langtat saaa efter en bbq, och han har varit duktig och sparat och sparat, sa han ar verkligen vard den!
Och eftersom grillen var "for fin" for varan uteplats sa var han tvungen att andra om lite :)



Ni ser hur ledsen han ar har, ingen grill lixom, gar omkring o deppar och gor livet surt for en annan :)



Sa det blev mycket trevligare aven for mig nar vi antligen efter maaaanga dagars letande i manga olika affarer hittade Jacks dromgrill!



Se sa glad han ar!

Sa det var ju kul for honom, och jag svar, nar han lagade till forsta steken blev den sa god sa han visste inte vad han skulle ta sig till! Han var tvungen att ga ut och sta och stirra pa grillen, amazed!

Jag ar mer glad for barnvagnen vi kopt nu, det var den jag ville ha, som jag testat i affaren med blojpaket i (for tyngd, kom igen!) eh ett antal ganger! Och nar vi akte till haggle baby haromsistens sa var den nedsatt, tjohoo, sa vi kopte madrass till barnsangen med, lika bra!

Varan julgran ar pyntad, meeen jag kan  ju inte pasta att jag ar mkt pynt, det ar ju bara forsta julen an sa lange, men tackar sa hiiimla mycket for allt fint mormor och mostrar skickade till oss, det hojde stamningen avsevart!

Jag ska ta och ata och gora mig iordning, om ett par timmar ska vi pa foraldrakurs! Yey! Hoppas inte det ar installt den har gangen, jag far nog inga mer ostbrickor pa ett tag. (jag glufsade visst i mig lite val fort!)

Ska bara lagga till dagens roligaste handelse, Jack va nere och fixade bilen i garaget, nar jag fick ett samtal fran honom, dar han bad mig komma ner till garaget. Detta var vad jag fann :)



Han holl pa att satt tillbaka den dar buren i bagaget, nar dorrn smallde igen, hahaha inlast liten apa :)

Ja, det var allt for mig, mangen kram till alla snalla barn! Ciao!

Kommentarer

Postat av: Mamma Pia

Allt löser sig till slut, bbq och barnvagn! Happy, happy people who lives in Australia!!

2009-12-08 @ 18:40:55

Postat av: Eva

Hej lilla tjockis!!! Så söt du är med din stora mage! OCH VILKEN SNYGG GRILL!!! Förstår att Jack är så glad. Jag är också imponerad av tomatplantor och blommor, bra Suzz, att pyssla med blommor och grönt mår man bra av. Roligt att ni tyckte om det vi skickade. Ha det nu så bra båda två. KRAM från ett snöigt Sverige.

2009-12-15 @ 19:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback