Brollop o bebis

2009-08-21 @ 06:22:14

Ja da ar det val verkligen dags for en uppdatering har!

Vilken underbar dag jag hade den 10e augusti! Min brollopsdag (kallas det sa)
Ja det va underbart! Men satan va klanningen satt tajt, det ar ju en liten knodd i magen, sa aven att jag hade pa mig sanna dar hemska halla in magen underpants sa satt klanningen galet tajt! Hade lite svart att andas nar allt borjade och utsikten ar ju helt galen sa det blev mycket pa en gang!
Men det var valdigt vackert alltihop, speciellt nar Kajsa overraskade mig med en dikt pa svenska fran familjen! Mycket vackert!


Detta ar vad vara gaster sag nar de kom fran antingen stora ingangen till Q1 eller genom garaget! 77e vaningen var vi pa, utsikten ar amazing!






Har tar Neal min bukett at mig sa att vi kan kora igang showen!! Jack va sa fin sa!




Har har vi blivit forklarade husband and wife!





Har tycker jag man ser ganska tydligt att min klanning haller pa att spricka runt magen!





Har skrattar vi lite nar vi inser vad vi precis har gjort, medans vi skriver pa aktenskapsbeviset!




Jaa, da var man gift da! <3




Det var en jattefin dag, efter vigseln fick alla champange (jag fick juice) och det minglades och skojades lite, sen akte vi till "Georges" (restaurang i Southport dar jag och Jack utbytte forlovningsringar) och lunchade och skalade med mer skumpa och drinkar (jag med mineralvatten) och sen holl jag pa att spricka totalt, sa da var det dags att tacka alla sa hjartligt for dom kommit, och sen akte jag och Jack till The Crown Plaza dar vi hade ett vackert rum bokat med jacuzzi o vacker utsikt fran balkong. Vi at seafood and asian buffet i deras "revolving" restaurang hogst upp i skyskrapan (restaurangen snurrar, sakta alltsa, man hinner inte bli yr) sa vi sag ut over guld kusten annu en gang den dagen!

Det var en underbar dag! Kvallen avslutades med lekar i hotellets game room, vem visste att jag va en san jakel pa att kora fake rally :)





Annars var vi och gjorde ett ultraljud i tisdags, (far reda pa alla resultat kommande tisdag) vi ar 14 veckor och 5 dagar gravida, sa vi ar i borjan av andra semestern (raknas 3 manader i taget)  vilket bor vara den sakra perioden. Ska aven vara den nar man mar som bast, sjalv har jag haft maginfluensa i 3 dagar nu. Men men, inget att gora at saken!

Nu ska jag se om jag kan kravla ur sangen for att laga till nagot atbart!

Kram kram!!!!



Kommentarer

Postat av: Mamma Pia

Way to go Suzz, en uppdatering!!! Härliga bilder och så roligt att dagen blev perfekt på alla sätt! Behöver väl inte säga att en del ögon har tårats på olika ställen i Svedala!!! Kram från oss alla!!!

2009-08-22 @ 10:54:56

Postat av: Martina

GRATTIS Suz!



Fy fasen vad häftigt med giftermål! O spännande med bebis!

kram Martina

2009-08-27 @ 23:33:12
URL: http://www.metrobloggen.se/fantasie

Postat av: Cathrine

Sakta men säkert går bloggen framåt ;). Mera updates uppskattas!

2009-08-29 @ 21:54:18
URL: http://catenett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback