Studie

2014-09-05 @ 05:09:31
Idag började jag med att släppa av kody på skolan/kindy, efter det fortsatte jag och phoebe till sjukhuset, phoebe har deltagit i en studie sen hon låg i min mage, idag var sista delen av den.
Jättekul, hon fick lägga rätt symbol på rätt ställe, dansa, hoppa, gå i trappor, svara på frågor genom att peka och jämföra, öppna burkar, ta ut, lägga i. 
Jag insåg hur lite jag gör med henne för att lära henne nytt, hon har bara ett pussel, jag visar aldrig HUR man kan rita olika saker och jag gör sällan problemlösande lekar med henne. Vi kör på det "vanliga"; läsa böcker, bygga med klossar, dansa och phoebe tycker om "fri lek" och det är ju smidigt för mig då jag får saker gjort men det kanske inte får vara så mycket. 
Det gick jättebra för henne alltså, jag bara fick mig en liten tankeställare att jag nog vill försöka göra mer tillsammans. 

Ikväll ska jag ut oå dinner & drinks med mammagruppen, det blir vårt hej då kalas för mig. Jag käre känna dom tjejerna när kody var 6 veckor och vi har träffats på lekträffar, fika, middagar, bio mm lite då och då sen dess. Så det kommer bli ledsamt att säga hej då. Men skönt att dela upp hej då sägandet lite. 

Nu dags för lunch, pasta med stekt (veg) köttfärs och grön paprika med grädde över, mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback