Att flytta till Sverige

2014-08-19 @ 11:42:27
Jag har bott i Adelaide (south australia) sedan september 2009, innan det bodde jag på guldkusten (Queensland). Under de fem åren jag bott i Adelaide har vi bott i fem olika hus. Vi har alltså flyttat fem gånger. När vi kom hit fick allt vi ägde plats i våran underbara Mitsubishi magna, som vi körde hela vägen från guldkusten till Adelaide i. Utan aircon minns jag. Jag väntade kody, var ca 20 veckor gången. 
Iaf, vi hade täcke och kuddar, kläder och skor. Några kryddor. En Buddha staty och lite rökelser. Hygienprodukter... Mycket mer var det inte.
Vi köpte lite möbler. Varje gång vi flyttade så slängde vi MASSOR med saker, sånt som man samlar på sig. Jag donerar även ofta kläder, leksaker och "prylar" till Frälsningsarmén eller rspca. 

Men ändå har vi så mycket saker att organisera och göra oss av med innan vi flyttar så det bara snurrar i skallen på mig. Blä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback