Så man hittar tillbaka

2013-05-24 @ 04:32:43

Efter att ha legat på golvet och hyperventilerat hela torsdagkvällen så har jag bestämt mig för att göra för mig själv det jag annars bara brukar göra för andra - hitta en lösning som gör mig lite mer nöjd med tillvaron.
Jag trodde att panikångest var "a thing of the past", men jag antar att tillräckligt mycket gnäll, oreda, sömnlöshet och ovisshet om framtiden räckte för att få ett återfall.

Jag skriver inte det här för att andra ska ta på sig att försöka hitta en lösning åt mig, utan mer för att jag kommer gå in i mig själv lite en tid framöver för att se varför det här hände och även göra lite val som jag lagt åt sidan ett tag, så om jag inte är där för er just nu så är det för att jag måste vara där för mig själv.
Man glömmer lätt att se efter sig själv när man har två fina små som är roligare att se efter, små barn - små problem, stora barn, ja ni vet vad jag menar.

Facebook skippar jag ett tag med.

Lite gammal hederlig DYI rehab :)

Ciao!


Kommentarer

Postat av: Mamma Pia

Ta hand om dig!

2013-05-24 @ 07:26:49

Postat av: emma

Ta hand om dig!

Slopa Facebook jag har avinstallerat min nu sen fyra veckor tillbaka! Är så himla skön känsla :)

2013-05-26 @ 11:06:02

Postat av: Martina

Låter mycket klokt!

2013-06-02 @ 18:28:30
URL: http://fantasiee.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback