Vagn

2013-04-26 @ 03:29:24

Jag har en glad liten tremånaders bebis och en sprallig liten treåring att hålla koll på när jag är ute (och inne med för den delen).
Det är inga problem att hoppa in i bilen och åka en sväng med dom, men ibland vill man ju kunna ta en promenad istället, så jag har kollat lite på dubbelvagnar som tar en nyföding och en treåring, och det verkar inte finnas så många! Antingen väger kody för mycket, eller så är han för lång. Eller, det värsta av allt, så kan man inte ha barnen mot sig så man kan se dom (vilket är ett måste när man har en liten tjej med reflux-kräks hela tiden).
Men efter många sökningar på olika sajter så hittade jag till slut en emmaljunga, ca 13 år gammal, i fint skick som möter alla kriterier!
Körde en testrunda idag och den är en fröjd att dra!

Intresseflagg nån ;)


Kommentarer

Postat av: Mamma Pia

Emmaljunga is the thing man!!! Vad roligt för er att ha en bra promenadvagn! Kody trivs som fisken förstår jag, Phoebe vet ju inget annat om än att sitta i vagn men nu har hon ju brorsan nära sig, för det mesta roligt tror jag! När han inte ska böja på armar och så... Jättehärlig bild Suzz! Känner igen parken!!!

2013-04-26 @ 07:52:26

Postat av: Martina

Intresseflagg här!!

Vad skönt, att kunna promenera är nästan ett måste.

2013-04-29 @ 23:04:19
URL: http://fantasiee.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback