Maginfluensa

2013-04-18 @ 00:53:12

Jag blir då alltid magsjuk minst en gång om året.
Den här gången har jag mått illa i ett par dagar innan det satte igång.
Jag låg och bad till porslinsguden samtidigt som Jack körde iväg till jobbet. Han har lite han måste fixa med på jobbet innan han kan komma hem.
Så medans jag kräktes på toan hoppade kody glatt omkring i sängen där phoebe låg och gnydde, vad gör man? Sen försökte han i vanlig ordning bryta arm med henne.
Så jag har satt igång en film till honom men han är mest upprörd över att han inte får smaka mitt vatten. Vill ju inte att han ska bli sjuk, han kräktes igår morse men sen blev det inget mer av det så antog att det var en engångsgrej.
6 kg har jag kvar av graviditeten, då kan jag ju få tappa det nu då.
Jag fortsätter amma phoebe som vanligt, har hört att ens egna antikroppar (?) förs över till bebben så förhoppningsvis klarar hon sig.
Blä blä blä.
Önskar jacks mamma bodde i krokarna så hon kunde ta iaf kody över dagen. Han ska egentligen vara på dagis men har utslag över hela kroppen så han får vara hemma.


Kommentarer

Postat av: Mamma Pia

Krya på dig gumman!

2013-04-18 @ 07:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback