Baby shower

2012-11-26 @ 09:57:59

Igår hade vi våran baby shower, det var jätteroligt! Alla som kom var glada och åt och drack det vi bjöd på, och jag upptäckte att våran trädgård är perfekt för att ha folk över! Tror vi blev 22 pers, varav sju stycken var barn, nästan alla barn och några vuxna hoppade i poolen och badade!
Vi hade en liten tipspromenad och en "gissa bebisprylen - påse" där man fick sticka ner handen och gissa vad allt var, en flaska vin var blev priset!
Vi fick en massa söta kläder, prylar och en slant, det var jättesnällt och jag hoppas att alla hade det trevligt!

Kody hade en kanondag, så många vänner att leka med, han sov inte på hela dagen, så vid halv åtta på kvällen ville han ligga på soffan och se på Tarzan - han slocknade så fort filmen började och sov till 7 dan efter, lille plutten!

Idag tar vi det bara lugnt, ser fram emot god pasta med ostsås när min lite bakfulle man kommer hem från jobbet, Jenny, Ben och Leo har sovit över i helgen och efter baby showern gick Ben och Jack loss på x antal vinflaskor! Dom var ganska roande och kvällen slutade runt 21.30 när dom vinglade in i varsitt sovrum!

Dags att blunda mina vänner, ha det gott!
Ciao


Kommentarer

Postat av: Mamma Pia

Låter kanon! Jättekul att det blev en lyckad tillställning och roligt att Jenny med familj kom också!

2012-11-26 @ 17:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback