Slö jävla dator - men det "riktiga" livet är bra!

2012-02-27 @ 06:02:57
Ja min mamsing å papsing är ju här och hälsar på just nu, så jag har inte haft tid att blogga! Vi har aldelles för roligt in real life...
Men men en blogg är ju kul att ha så man kan uppdatera sina livserfarenheter ibland!
Päronen har varit här i ca 2 veckor nu och vi har badat och vart på djurparker och grillat och haft det allmänt underbart trevligt!





Kody flyger omkring bland kängurur och emus på en wildlife park!




En kvällspromenad på Seacliffs fina strand!






En härlig baddag i Port Willunga!


Det tog mig 10 min att ladda upp 3 bilder så mer än så blir det inte idag. Kanske laddar på internet lite i veckan så jag kan ladda upp fler bilder!

Ha det bra!



Kommentarer

Postat av: Ryssan

Tack! Nu kan jag säga att ni varit på wildlife park oxå :). Ser bra ut, fortsätt ha det gott!

2012-02-27 @ 09:34:35
URL: http://superbeb.wordpress.com

Postat av: Alexandra

Det ser bra härligt ut det där.. Min bror är någonstans och far runt i Australien, önskar att man kunde komma och hälsa på, hört att det är väldigt fint..



Ta hand om er, så ser vi till att jag fixar dina naglar när du kommer på besök i mjölby nästa gång :D

2012-03-01 @ 13:27:54
URL: http://leximorales.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback