Imorgon kommer Sverige!

2012-02-10 @ 22:06:00
Klockan är 7.30 på en lördagmorgon, jag håller på att göra mig iordning för ett zumba pass medans Kody ligger kvar och snusar i sängen!
Min zumbakompis kille ska vara barnvakt åt Kody medans vi tränar, hoppas han är ok med det..

Mamsing å papsing har iaf påbörjat sin resa hit till oss, klockan 10.00 ska va hämta dom på flygplatsen imorn! Jag har berättat för Kody att mormor och morfar kommer, och visat gästrummet som är nybäddat och iordninggjort, han är väl sådär med på det, men när vi hämtar dom imorn så hoppas jag att han känner igen dom! Han har "en tavla"(inramat en massa kort) på dom i sitt rum som vi tittar på nästan varje dag och pratar lite om mormor och morfar, vill ju inte att han ska glömma bort dom emellanåt!

Kody är ju nu iaf 2 år gammal och han är så smart och duktig och jag blir mer och mer stolt över honom för var dag som går!

Nu måste jag packa ihop en liten lekväska till Kody, han brukar tycka om att visa upp sina leksaker för folk, så jag hoppas det kommer funka med Ben och lille Leo!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback