Gott nytt år!

2012-12-31 @ 01:16:37

Tjock, svullen, illamående, sjukt trött, ont överallt, yrslig, konstant törstig.
Så avslutar jag 2012, är säker på att jag kommer inleda 2013 med att må precis likadant.

Det är förmiddag här, efter frukost hamnade jag i sängen igen och halogenet nu och tycker synd om mig själv. Lyckades få ut Jack och Kody ur huset så jag får vara ifred ett tag, skönt.

Har absolut ingen fin klänning (eller kläder över huvud taget) som passar, så det blir mjukisshorts och en av Jacks tshirtar ikväll antar jag. Maten får Jack laga för det pallar jag inte, blir nog pumpasoppa till förrätt och kött och potatis med svampsås till main. Chips framför tvn till efterrätt. Kommer inte vara vaken vid midnatt så jag hoppas folk är tysta så jag får sova ifred :)

36veckor och 2 dagar, inte ska man väl behöva vänta ända till vecka 40 va? Ja jag vet att det är gnälligt just nu men det kan jag inte rå för! Känner mig så pissig, jag slapp det här när jag väntade Kody iaf så jag ska inte gnälla för mycket.

Gott nytt år på er allihopa, 2013 wow, undrar vad som kommer hända då!

Saker jag är glad för som hände 2012 är;
Började umgås med Jenny liebich och hennes fina familj!
Insåg att jag älskar att träna zumba och kickboxing!
Tog körkort!
Fyllde 26 och hade en jättefin födelsedag!
Mamma och pappa kom och hälsade på oss!
Köpte hus!
Fick reda på att vi skulle få tillskott till familjen!
Kody och jag flög till Sverige och hälsade på!
Köpte ny bil!
Kody började på dagis!

Ja det kommer bli svårt att toppa 2012, det har verkligen varit ett kanonår!
Men nu ska det bli spännande att se vad 2013 har att erbjuda!
Dags att blunda innan huliganerna kommer hem, sen blir det ett dopp i poolen med min nya bästis (uppblåsbar krokodil, Kody är rädd för den så den är min nu),
Ha det jättebra allihopa och var rädda om varann!
Kramar!


Kommentarer

Postat av: Martina

Det var inte dåligt med roliga saker som hänt!
Tycker du är sjukt rolig, gillar dina planer på att köra ut dom andra och ha tyst under kvällen.

Nu när Valle är så stor har jag fått för mig att det var så mysigt att vara gravid, verkar förtränga att den sista tiden var ett elände när man rullade fram. Spänner det inte över magen?

Hur som helst är det konstigt, spontant minns jag förlossningen med ljuva känslor också, antar att det är något biologiskt som gör att man ska vilja göra om det! :)
Gillar också att du inte kommer i några kläder, graviditet är ändå helt stört. Såg kort på Insta här om dagen, man glömmer ju att magen blir så stor. Galet. kram

2012-12-31 @ 09:36:57
URL: http://fantasiee.wordpress.com

Postat av: Ryssan

Snart landar hon... Ang att Kody är ett speciellt djur, ja han har väl lite tiger i sig? Känns som att han är mer åt rovdjurshållet än flyktdjur ;)

2013-01-03 @ 08:32:55
URL: http://superbeb.wordpress.com

Postat av: malin

men gud, gnäll på!!! fy satan för det där vaggandet, svettandet, halsbrännan osv! och inte har jag förträngt några delar av förlossningen heller... MEN den går ju ändå rätt fort trots allt. i förhållande till hur länge graviditeten varar iaf. och snart kan du dra upp benen i soffan, gå i normalt tempo, sova på mage osv osv. nu är det nära, trots allt!

2013-01-06 @ 21:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback