Hej all glada!

2011-09-21 @ 01:33:31
Ursch så jobbigt det är att inte ha internet på datorn! Enabrt i mobilen och där kan jag mest använda facebook och ebay, bloggandet verkar inte funka alls tyvärr!

Idag kommer min telefon ringa ang ett receptionist jobb, jag har inte fått så jättemycket information om jobbet, det är min väns personliga tränares man som vill ha någon som jobbar från deras hem vilket låter sådär spännande om jag ska vara ärlig, jag ville ju ha ett jobbb så jag kunde komma ut och träffa folk! Men men det kanske kan vara bra att börja nånstanns med! Jag hade tänkt börja plugga snart eller iaf ta några kurser här och där så jag vet vad jag vill syssla med så jaa jag vet verkligen inte. Jag ska fråga hur många timmar i veckan det är, vad mina jobb duties skulle vara, vad lönen ligger på... Måste känna att det är värt det för jag tror det är fem dagar i veckan fast bara några timmar varje dag, och Kodys dagis kostar 400 kr per dag oavsett hur länge han är där... Så det är mkt att tänka på. På det sättet är det bättre att jobba 3 långa dagar i veckan, billigare med dagis så mmm det är mkt att tänka på. Kommer det verkligen vara värt det?

Ska bli intressant att se vad han säger, jag är nog inte den enda han ringer :)

Ha det gott och till min familj skype i helgen vore kul!

Kommentarer

Postat av: Mamma Pia

Spännande med jobbet! Ja, skype låter kul men det får bli med syrran ty vi är ute och far i Europa! Längtar efter att få se Kody visa oss huset!

2011-09-21 @ 07:39:46

Postat av: Ryssan

Jag är game för skype!

Kan inte fatta hur dyrt det är med dagis i oz! En daily vore nåt tror jag.. Men jag assisterar ju snart ett tag framöver iaf :)

2011-09-21 @ 09:15:56
URL: http://catenett.blogg.se/

Postat av: Martina

Ja det låter ju smart o jobba skitmycket i 3 dagar, va fan går du ens plus om dagis kostar 400:-?!?! :S

2011-09-26 @ 21:36:20
URL: http://fantasiee.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback