turn up the lights......

2011-01-31 @ 11:49:04
men fy på mig, jag har inte varit på gymmet sen innan jul! skamligt, eftersom jag betalar ganska mkt för det varannan vecka... fy!

kody är en fröjd som vanligt, förkyld nu dock, för han håller på att få 3 nya tänder, stackarn arr han inte kan få bara en i taget..! sist hade han 4 som kom samtidigt! Så nu ser man 8 gaddar när han skrattar å pratar!

Om 3 veckor kommer mamapap tjohoooo! Och idag fyller pappa 52! GRATTIS PAPPA! D kan få dig en kram när du kommer hit! Och en present med såklart!

42 grader varmt idag, 43 grader igår, 34 imorn och över 30 resten av veckan...

På söndag fyller kody 1 år gammal hahha vad tiden går fort! Min vän erin har startat eget, kolla up wicked cravings på facebook, hon ska baka en blå tårta med stjärnor till kody, och 12 cupcakes, blåa såklart! allt blått till kody! jag fick lite rabbatt men fan det sved i kassan ändå tyckte jag, nästa år bakar jag nog egen tårta till honom hahaha!

bor i nya huset nu, har lämnat in papper om allt som behöver fixas idag, hoppas dom grejjar det mesta snart.

vi har possums i taket, googla om ni vill se gulligt med argsint å farligt djur. killen som va här har fångat en i bur, nu har vi fler burar i taket, så hoppas vi fångar dom andra 2, jag tror det är 2 till, dom kryper omkring å kraffsar som tusan! ursch

nu ska jag sitta å beundra jacks nya kaffemaskin.... hmpf... 

ha det gott! 

Kommentarer

Postat av: Ryssan

Du är den enda jag vet som skriver uRsch, haha! Säger du så oxå; urrrrrrrrrsch?

2011-01-31 @ 13:10:47
URL: http://catenett.blogg.se/

Postat av: Mamma Pia

Hälsa Jack att jag är grymt imponerad av att han köpt en kaffemaskin! Förresten, var det inte han som undrade varför alla hade bryggare här istäället för snabbkaffe... Kody puss o kram och skräm bort di där små possumsarna! Kul med nytt inlägg äntligen! Förstår dock att du inte har tid att sitta framför datorn hela dagarna! KRAM

2011-01-31 @ 20:07:57

Postat av: Martina

Jeeses vad varmt ni har! Fast här i Gbg är det vår i luften, till skillnad från Byske som vi var förra veckan..

Cupcakesen såg gudomliga ut, fan om man skulle ta o va fet istället för att hålla på o träna o sånt.. man blir ju sugen

2011-02-01 @ 20:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback