inbrott

2011-01-07 @ 01:38:44
jävla idioter jag vet att det va ni!


gaaaaaaaaahhh!!!!!


igår, i vanlig ordning, gick Jack över till grannarna o sa åt dom att nu får det fan räcka, stäng av basen o håll käften!

funkade sådär o senare på kvällen, natten, fick vi ringa polisen. blev inte riktigt som vi hade tänkt då polisen mest skämtade med grannarna om att inte köra fulla osv...

så vi ringde polisen igen o klagade på att dom är oproffisionella.


iallafall, det va livat som fan, sen gick dom iväg, å jag sa till jack att great, då kommer vi vakna av att dom är högljudda när dom kommer hem igen...
men vi vaknade aldrig, vilket var väldigt konstigt.

idag tog jack bilen och skulle åka till jobbet. då har NÅN brytit sig in i bilen o tagit våran gps, som jack har sparat kördata på som han behövde till jobbet, och grejat med våra blinkers etc. dom vill uppenbarligen att vi ska dö. att det är en barnstol i bilen o en massa leksaker skiter dom i.
även att våran bil inte är den flashigaste av de bilar som står parkerad utanför är ju konstigt.

jaja, jag skrev till hyresvärden igen, fick aldrig svar på mailet jag skickade i onsdags, att nu är det fan nog. bryt vårat kontrakt, jag är säker på att kontrakt har brytits pga mindre missöden.
skrev även att det känns väldigt osunt att bo granne med någon som hatar en så innerligt.

jävla idioter

Kommentarer

Postat av: Eva

Hej Suzzgumman! Det var ett tag sedan jag var inne på din blogg, och nu har jag ju sett söta bilder på Kody, MEN så upprörd jag blir av att höra hur ni har det!!! Vilka hemska människor, vad är det för folk, där ska ni inte bo! Kan ni inte flytta? Håller tummarna för att det ordnar sig för er på bästa sätt...och så undrar jag, vad har de för poliser i Australien?...nä, kom hem till Sverige! Jag hoppas det fixar sig Suzz, annars kommer mormor med lansen du vet...

Tänker på er! KRAM!

2011-01-07 @ 16:37:21

Postat av: Ryssan

Asså gå inte över till grannarna nån mer gång, dom kan ju typ bränna ner huset, det låter svinfarligt! Ring realestaten och dra därifrån. ta vilken jäkla lägenhet som helst!

2011-01-07 @ 20:53:16
URL: http://catenett.blogg.se/

Postat av: Martina

Jeeeesus vad obehagligt!

Håller med Cathrine.. dra därifrån!

2011-01-08 @ 06:02:12
URL: http://fantasiee.blogg.se/

Postat av: Sofie

Suzz, jag fattar inte varför ni måste flytta?! Ni trivdes ju bra där. De som borde flytta och som inte sköter sig är ju idiotgrannarna! Helt sjukt att de kan bete sig så och sen är det andra familjer som får flytta ;(.

2011-01-08 @ 15:21:15
URL: http://sofnys.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback