nej men se här!

2010-11-28 @ 09:05:18
Äntligen har jag lyckats fixa svenskt keyboard!

Kody har varit på ruskigt dåligt humör dom senaste 3 dagarna, jag vet inte om det beror på alla tänder som kommer nu, eller om han är sjuk, tänker boka in tid hos läkarn imorn för att kolla hans öron, vill inte missa en öroninflammation! Är iaf sjukt jobbigt för både Kody och mig, önskar jag var mannen i huset som får åka och jobba varje dag! zzzzzzzzz

Kort inlägg idag, men jag är så trött! Önskade idag att jag hade familjen närmare, en barnvakt hade varit guld värt...! Ja, idag var verkligen första gången jag verkligen kände att jag behövde en time out!

Imorn ska jag till gymmet igen, började i torsdags (bodybalance, tänk yoga tai chi etc), blir samma imorn, ska försöka gå på en yoga klass med, behöver relaxa känner jag!

Försöker fixa ryssans present, men är krångligt ifrån oz!

Ha det gott allihopa!

Kommentarer

Postat av: Martina

Bodybalance låter skoj.

2010-11-28 @ 22:23:08
URL: http://fantasiee.blogg.se/

Postat av: Ryssan

ryssan kan vänta till jul för en kombo av pressys!

2010-12-02 @ 20:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback