I vantans tider.....

2010-11-11 @ 02:37:35
Ja, i vantan pa att fa veta vad som ar fel med min ankel that is! Gjorde ju xrays i mandags, har forsokt ringa min doktor och fa tillbaka resultaten (UTAN att behova aka upp dit, sag over telen lissom) men det ar ju fan helt jakla omojligt!! Blev tillsagd att ringa tillbaka imorrn. FREDAG! Sa om jag nu har slitit sonder nagot ligament som lakarn trodde, ja da har jag hoppat runt med det en extra vecka pga deras inkompetens. Nu blev jag ilsken, kanske maste ringa tillbaka och boka in en tid idag nar Jack kommit hem och kan kora oss, fast han ska ju spela lacrosse ikvall. Fan.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

sa nu lyckades jag bli inbokad kl 16.30 i eftermiddag, da hinner Jack skjutsa mig OCH spela lacrosse efterat! Yey!


Kody kryper nu som en galning, jag med min daliga ankel hinner inte med alls, han ar overallt verkligen! Jag har mkt att organisera nar jag kan ga pa foten lite mer!

Man kan INTE lamna dorren oppen!!!

For da sticker han fort som tusan!!


Och man kan inte ga pa toan langre!!

For da vet man aldrig vart han har gomt sig!!


Men han har lart sig att krypa till mig, jag kan inte plocka upp honom overallt hela tiden med onda foten, sa det kanns skont, att han hjalper sin mamma lite!

Han far heller inte sova i sn sang om dagarna, han far helt enkelt somna pa soffan hos mig, sa jag kan vila! Bla vilken trakig mamma, men det ar ganska mysigt ibland med!



Min lilla mini Jack :)


Nu ska jag titta pa boende uppe i queensland och dromma mig bort!

Ciao!!

Kommentarer

Postat av: Mamma Pia

Härliga bilder Suzz! Hoppas doktorn vet vad han gör med foten! Krama Kody!!!!!!Och kram på dig med förstås, massor av kramar!!!!!

2010-11-11 @ 07:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback