Mr Snusmumrik!

2010-07-06 @ 03:46:22
Kody aka Snusmumriken, har varit riktigt ilsken sen igar kvall, vet inte riktigt vad det beror pa, men salange jag later honom knuffa omkull saker pa bordet sa ar han ok. (just nu ar det min body lotion som far lida...)
dromde inatt att jag va o halsade pa Chanel! Ja, cathrines katt alltsa :) Ska bli sa himla kul o aka till sverige, jag hoppas verkligen det e fint vader nar vi kommer i augusti!
Jack vill ju inget hellre an att tjana pengar, sa nujobbar han 6 dagar i veckan med landscaping/stenlaggning, och 2 av dom dagarna nar han kommer hem forsvinner han igen, for nu har han aven borjat jobba inom telefoni/internet/el leverantor businessen med! suck! jaja, allt for hans familj (jag o kody) ska ha pengar, men sa trist det e!

Jaja, idag fyller kody fem manader, det marks att han borjar bli lite storre, det e skont tycker jag! nu nar han ligger ner pa rygg sa forsoker han iallafall rulla runt (utan nagon lycka ansalange, men anda) o det underhaller honom en liten stund!det e sa roligt att se hur han knuffar o drar i saker (forutom min nasa).



Nar jag gick in i hans rum harom morgonen for att hamta honom, da briljerade han med att han lyckats ta av sig byxorna, under tacket faktiskt, ganska imponerande :) Han borjar redan bli ett litet busfro, hurr ska det ga nar han borjar krypa o ga.... josses....




Har kan man normalt satta honom nagra minuter om dan sa man far lite lugn o ro, men idag hoppar han mest omkring argsint o grymtar ut sma ilskna ljud da o da....



Vi gjorde varan forsta semester som en familj forra helgen da vi akte upp till Surfers Paradise och halsade pa vara kara vanner, o da passade vi pa att bada lite i hotellets uppvarmda pool, o Kody va saaaaa gullig i sin badbloja :) (detta va innan han forvandlades till en argsint bebis)




Ja det kanske inte ser sa ut, men hemlagad art-pur`e ar faktiskt en favorit!




Titta sa glad man brukade vara i sin egna stol! vart tog mitt glada barn vagen? blev han sur for att jag satte pa en rosa haklapp??



Haha, ansalange ar han inte tjurig i badet iaf, lite chockad kanske, men inte tjurig, sa nar det blir for jobbigt for oss bada sa ar det bara o hoppa ner i ett bad!

Formodligen sa ar han sur for att hans tander ar pa g, o jag gillar inte att ge honom panodil hela tiden (vilket skulle vara hans enda fodoamne om hans pappa fick bestamma).

Ja en sak till funkar jamt, att ga en promenad,  sa det ska vi gora nu!! Ha det gott, vi syns i augusti!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Underbara bilder!!! Att den lille grabben får vi hålla koll på! Kody the Big Boss ser han ut som! Se det som att det är bättre att han är arg nu än i augusti när ni kommer hit...! Det spelar i ofs ingen roll om han är glad eller ledsen, jag släpper honom inte när jag väl fått tag i honom! KRAMAR I MASSOR!!!!!!!!

2010-07-06 @ 20:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback