Halsfluss

2014-08-22 @ 04:05:23
Idag fick jag ta en tripp till doktorn, kände igår att det var halsfluss på ingång. Tyvärr har jag rätt varje gång. Men den här gången ville även bihåleinflammationen vara med och ett härligt sorts eksem runt näsan ut mot kinderna. Yay.
Som tur är så är det fredag, så kody är på kindy, vilket betyder att jag bara har phoebe att ta hand om. 
Jag skulle fått finbesök men det fick vi skjuta på nu.
Jag har inte riktigt tid att vara sjuk, om drygt tre veckor flyttar jag och barnen til Sverige, och jag har massor att organisera och avsluta och påbörja, men jag hade även gärna tagit mig lite tid till att sightsee'a i min egna stad! Jag kommer sakna Adelaide och Australien nåt enormt... Men, såklart hellre sjuk nu och inte på planen hem. Doktorn skrattade åt mig när jag berättade att jag ska flyga själv med en 18 månaders och en 4.5 åring. "Good luck" sa han sarkastiskt och gick skrattandes därifrån. 
Schysst. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback