Tillskott

2013-06-28 @ 08:25:08

Jack kom hem med en sprillans ny bil idag, Toyota hilux sr5 4wd, svart, för den som vill kolla in den. Jag själv fick ett presentkort på en skönhetssalong. Kan välja på 30 min massage, spray tan + ögonbrynfärgning eller ben + bikini vax.

Imorrn åker vi (i nya bilen) till Wycheproof, Victoria, för att hälsa på barnens farmor och farfar, och på söndag åker vi till renmark och hälsar på Jenny med familj!
Sen är det två veckor kvar till Sverige, vi längtar, ska bli så himla roligt att landa i Linköping för första gången! (har jag skrivit om detta redan?)

Iaf, nu är nya bilen den yngsta medlemmen i familjen, han föddes (läs; tillverkades) i maj 2013. Jack är skapligt nöjd. Jag?
Jag hade väl kunnat göra andra saker för pengarna (shoppa woohooo) men Jack behövde en bil så så blev det! Den är jättesnygg och nu ska jag lära mig köra den, den är asstor, och jag ska även lära mig köra med släp. Schköj.


Kommentarer

Postat av: Anonym

Tror jag mötte en sån bil ute på parkeringen idag (eller om det var igår?) verkar Nice iaf. Stora bilar ftw! (inte när man ska fickparkera dock)

Spännande att lära sig köra släp, jag har gjort det en gång, backade inte...

2013-06-29 @ 22:10:39

Postat av: Martina

Hehe, jag verkar kommentera anonymt. se ovan :)

2013-06-29 @ 22:11:11
URL: http://fantasiee.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback