Drick!

2013-06-27 @ 01:07:26

Phoebe, ta din ersättning nu! Att blanda med b-mjölk var värre än ren ersättning, hon kände det nog som att jag hånade henne. "här har du liiiite av the good stuff för att påminna dig om vad du inte får längre!" men det var värt ett försök :) eller 10 försök.
Hon kan ta en flaska och hon kan dricka upp till 60 ml (hon bör dricka 250ml) men jag tror att problemet är att hon bara inte vill. Hon diggar det här med amning.
Försökte med bebisgröt men den fick hon ont i magen av.
När vi kommer till Sverige om tre veckor så ska jag prova med välling, det finns inte här.
Jag är ju för det här med att låta barnen bestämma själva när dom är redo för saker, som att sova i egen säng, sluta med blöja osv, så jag bråkar lite med mig själv ang denna amning. JAG vill att hon ska dricka flarra, men damen själv vill ju inte. Jag lägger ner ett par dagar och tar upp det sen igen. Insåg precis att jag har en död kackerlacka under micron. Dog han av strålningen?


Kommentarer

Postat av: Mamma Pia

Phoebe är en bestämd dam, det syntes väl på senaste söta bilden du skickade!

Angående djuret under micron, positivt att den inte var i micron!
KRAM!!!!!!!

2013-06-27 @ 07:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback